Kızlar bebişim iki aylık şu sıra aşırı ağlak elleri sürekli elinde ve gündüz uykuları o kadar kısaldı ki 10:15 dk falan. Acaba diyorum sütüm mü yetmiyor? 2 ayda da güzel kilo almış aylık 1,1200 gibi ama artık emin degilim bez sayısı gece ile beraber anca 6 oluyor belki ⅘. Yarın sağlık ocagı kontrolü var 2 aydan bu yana ne kadar almıs bakcm. Ama böyle durumlarda biberonla süt ya da mama verip en azından o şüphemi atmak istiyorum. Kabul etmiyor biberonu. Lansinoh ve avent var. İkiside iki numara. Başka denesem ya da başlık değiştrsem kabul eder mi ki