Kızlar selam doğum yapalı 7 ay oluyor nerdeyse hamilelikte aldığım kilolardan dolayı doğum yapmamla birlikte göbeğim ve bacak içimde çatlaklar oluştu uzun süredir araştırıyordum çatlak tedavisini inşallah güzel sonuç alırım cuma günü ilk seansa gidicem inşallah olumlu sonuç alırsam güncellerim 🫧🙃