merhaba benim bebegimde yenidogan doneminde alt acildiginda ve ustunu giydirdigimde cok aglardi korktuklari icin aglarlamis doktorumuz öyle söylemişti suan 2 bucuk aylik 40’i çıktıktan sonra alt açmasi hosuna gitmeye başladı suan bezini açtığımda cok mutlu gülücükler atiyor:)