instamomdegil Ek gıdaya başladık. Biraz kirli bir süreç oluyor 😅 kızımın kıyafetlerini siveno ile yıkıyorum ancak lekeler çıkmıyor. Deterjan önerisi alabilir miyim?
instamomdegil oylesinebiri__ o zaman bu ek gıda süreci çok da eğlenceli değilmiş 😅yeterince kakalı bez çitilediğimi düşünüyordum 😭
oylesinebiri__ instamomdegil ya birde bana sor sabahtan suda beklet makinaya at başım döndü 😂 lekeleri sıkıntı
instamomdegil oylesinebiri__ suda bekletirken leke çıkarıcı mı koyuyorsunuz? Hangisini kullanıyorsunuz.? Ben kaka lekesini çıkarmak için yeşil Dalan sabun kullanıyorum 😅 olabildiğince doğal olsun diye uğraşıyorum ama bilemedim.
oylesinebiri__ instamomdegil e bebeğin leke çıkarıcısini kullanıyorum baby me toz leke çıkarıcı kıyafetleri bi kovaya koyup üstüne kirliliğine bağlı leke çıkarıcıdan atıyorum sıcak su döküp bastırıyorum çilek lekesini bile çıkardı bugün gecen eşim çocuğun ağzına çilek vermiş önlüğü pantolonu batmış beyaz renkli berbat olmuştu çıkardım sudan sıktım hop makinaya tertemiz olmuş birde bingonun kokusuz oksijenli çamaşır suyu var onuda denedim çilek lekesinde oda çıkardı bi kere leke çıkarıcıdan çıkarıp atıyorum makinaya sonra bebek deterjaniyla yıkıyorum makinam Bosch allergy plusta yıkıyorum çift durulma yapılıyor o programda bu şekilde ama en iyi leke çıkarıcı bu ikisi
ikrakuss oylesinebiri__ merhabalar, peki e bebekte ki leke çıkarıcıyi hiç eskimis lekelerde denediniz mi acaba onda da işe yarıyor mu ?
aprilmom06 Salçalı lekeler değil de diğerleri için üstünü değiştirince hemen beyaz sabunla çiteleyin. Bayağı faydası oluyor. Çamaşırı birikene kadar da bekliyor hatta
Paris2019 Çıkmayan yemek lekelerini özellikle salca domates vs güneş alan bir yere seriyorum bir iki gün içinde yok oluyorlar, nasılını bilmiyorum 😄