mutlukoala benim kızımın da öyle başladı. Çığlık atıp heyecanlanıyordu ki hala da yapıyor bazen. Ben sürekli kitap okudum ve taklit ettim. Bir de her yaptığımı anlattım. Bak su içiyorum,bak altını değiştiriyorum, bak baba geldi falan. Arkadaşımın bebeği de geç babıldadı ve bir anda konuşmaya başladı. Yani gerçekten bebekten bebeğe değişiyor. Hiç stres yapmaya gerek yok.