Merhaba arkadaşlar öyle çaresiz kaldım ki burda başına gelenlere sormak istiyorum 21 oğlumun geçen hafta gülerken 2.azı dişinin ucunun patlamış olduğunu gördüm birkaç gün sonra hafif ateşlenme oldu en yüksek 37.5 derece oldu yani ben diş çıkıyor diye ateşi ona bağladım artık Perşembe günü akşam 38.7 olunca hemen acile gittim çünkü diş ateşi 38.5 geçmez derler acildeki doktor kulağına boğazına baktı boğazında enfeksiyon var dedi antibiyotik ağrı kesici vs verdi gönderdi. Perşembe gününden beri antibiyotik kullanıyoruz ama yüksek olmasa da oğlumun ateşi yine oluyor 37 derece falan oldu en yüksek. Hani şuan diş çıkarıyor ondan yükseliyor diyelim ama oğlumun üst dudağının iç kısmına doğru Beyaz yara gördüm sanırım aft dedikleri şey. Bugün komşum poğaça veriyordu oğluma oğlum ağzını açarken komşum damakları kırmızı yara gibi sanki dedi oğlumun ağzının içine asla bakamıyorum zorla bakmaya çalışsam ısırıyor ne yapacağımı şaşırdım şu son 1 2 haftadır yerde miyim gökte miyim bilmiyorum geceleri doğru düzgün ne uyku uyuyor ne ağzına bir lokma giriyor en sevdiği şeyleri bile yemek istemiyor sadece mama içiyor acaba ağzında aft olabilir mi ne iyi gelir bu aft çocuğu bu derece huzursuz edip huysuzluk uyku düzeni bozukluğu yapar mı çocuk doktoruna da randevu bulamadım sağlık ocağı buna ilaç yazabilir mi bilen yardımcı olabilir mi nolur 1 2 haftadır perişan olduk