ayseayliz Bu sabah aşı oldu şuan bi bacağı şişmiş ve ağrısı var yürürken zorlanıyo bacağını tutuyo sürekli normal bir durummudur
susamtanem_ ayseayliz merhaba bizde bugün 18 ay aşımızı olduk aynı şekilde arada tek bacağına eliyle dokunuyor ama geçecektir elbette
ayseayliz susamtanem_ inşallah geçer ilk defa böyle oldu daha önce bu kadar olmazdı ama şuan baya huzursuz ve ağrısı var belli
ayseayliz susamtanem_ ben calpol verdim ağrısı geçti sanırım ama şişlik var hala baya şişmiş bacağı sizinkide öyle mi
ayseayliz susamtanem_ bizimki baya şişti gece ateşlendi titreme falan oldu öyle olunca acile gittik çünkü ilk defa böyle bişey yaşadık
susamtanem_ ayseayliz bizimde şuan ateşi var aşı yerleri hafif şiş ve bacakları yanıyor geçmiş olsun acilde ne dediler
ayseayliz susamtanem_ Çok sağolun sizede geçmiş olsun. Aşı etkisi dediler ateş düşürücü şurup verip gönderdiler. Beni titremesi kendini kasması çok korkuttu o yüzden acile gittik onuda ateşten dolayı dediler.
susamtanem_ ayseayliz çok ağır bir aşı zaten karma olduğu için ama koruyucu olsun da 2 gün zorlanırız 🙏 daha iyiyiz şuan sizde durum nedir
ayseayliz susamtanem_ Bizde biraz daha iyiyiz çok şükür en azından ağrısı falan yok düne göre çok iyi. Doğru diyorsunuz yeterki sağlıklı olsunlar Rabbim beterinden korusun evlatlarımızı 😊