Kızlar çocuğumu öyle böyle 6 aylık olduk rapor aldım fakat daha 15 gün var yıllık izinlerimi bitirdim ama rapor artık alamıyorum vermiyor doktorlar ücretsiz izin hakkımı kullanıcam kamuda çalışıyorum ücretsiz izin hakkım 6 ay eğer ki müdürüm izin verirse inisiyatifine göre uzatabilirim ama şimdiden çocuğuma kim bakacak diye endişeleniyorum annem çalışıyor kayınvalidem uzakta oda çalışıyor 😔