Merhaba bebeğim 2 aylık bu zamana kadar sadece kendim emzirdim hiç bir zaman da sütümün yetmediğini aç kaldığını düşünmedim. Kilo alımı bez sayısı hepsi olması gerektiği gibi doktor kontrollerinde de bir sıkıntı çıkmadı şükür ancak kafama bir şey takıldı normalde hep emzirirdim bazen 8dk bazen 10 dk emip bırakır uyurdu doyduğunu düşünürdüm. Dün ilk defa sağım yapıp eşime bıraktım 135 cc Süt. Eşim içtiğini söyledi o kadar daha olsa onu da içerdi dedi sanki doymamış gibi. Memeden içerken daha az içiyodur eminim 100 cc anca içiyodur 135 ile doymayan bebek memeden içerken 100 le nasıl doysun kafama takıldı aç kalıyo da ben mi anlamıyorum acaba.