Kızlar oğlum 16 aylık ama asla temas sevmiyor. Bende tabiki zorlamıyorum. Ama böyle nebiliyim genelde çocuklar kucakta olmayı ya da sarılmayı vs severler.
Benim oğlum öyle değil. Bazen üzüyor bu durum beni yani bende isterim oğlumun gelip sarılmasını yaşayamadım daha böyle bişey🥲. Bi tek bana karşı değil bu arada kimseyle pek sarılmayı vs istemiyor.
Var mı aynı durumda olanlar? Heves ediyom çok aslında böyle gelsin de sarılsın diye doya doya🥰