aybuke67 bi keresinde akşam bez bağlamayı unutmuşum sabah uyaninc afark ettim hiç yapmamış ona güvenerek zaten su andada takmadım gündüz sadece 2 kere kacirdi sabah sonra bidaha kacirmadi. Bakalım bu geceyi insallah kazasızı atlatırız. Dışarısı için bu katlanan lazimliklardan almayı düşünüyorum karton olanlardan plastik olanlar çok büyük geliyor bana ya bilemedim. Dışarıda ki tuvalrtlere ben oturmuyroum ki o otursun