Dun detayli usg yaptirdim. Doktor herseye normal dedi. Ama kordonunda bir damari eksik dedi. Normalde 3 damar oluyormus ama bizde 2 tane varmis. Notlara da su sekilde yazdi “ KORDONDA BIR ARTER BIR VEN IZLENDI, TEK BASINA ÖNEMSIZ. SADECE YASA GÖRE MIADDA T 21 RISKI 1/613 VE TÜM TRISOMILERIN RISKI 1/270 ‘DIR. BU SONOGRAFIK BULGULARLA MIADDA RISKLER SIRASIYLA 1/2043 VE 1/900’ E GERILEMISTIR “
Bunu yaşayan var mi acaba? Bu bir problem yaratır mı ? Cok endiseliyim.