Merhabalar bebeğim 4 aylık kakası sulu ishal şeklindeydi 2 haftadan beri sümüksü şekilde doktora götürdüm takip et diyor.Takip ediyorum değişmiyor.Neden olabilir bilgisi olan var mı?Enfeksiyon mu var acaba ama öyle olsa ateşi yükselir diye düşünüyorum.Fikir verebilirseniz sevinirim.