feniks Evde tartıldım sonra kızımla tartıldım 7250 çıktı en sonki kontrolde 7 çıkmıştı kıyafetleri düşersek bu ay hiç kilo almamış gözüküyor normal mi bu durum 3ünde kontrolümüz
zeysel7605 Benim bebeğim de öyle. Doktor boyunu ölçtü. Boyuna göre biraz az kilosu dedi. Mama takviyesini daha çok artırdı. Normalde anne sütü içiyordu sadece. Mamaya başladık. Birde şuan tadımlar yapıyoruz.