Kızlar saat 1 de bebeğimi emzirmeyi bitirdim her iki memeden emdi ve kendini attı, doyduğunu düşündüm. Gazını çıkardım ama ufacık bi gaz çıktı üstüne birde kustu başka gazı yok heralde dedim fazla emdiğini düşündüm kusunca. Yatağına yatırdım huysuzlanmaya başladı tekrar biraz daha kusmuş. Alıp bşraz dik tuttum göğsümde. Ama kendini sıkıyor ıkınmaya çalışıyordu gazı var sandım gaz masajı yaptım denemediğim şey kalmadı. Sırt üsti yatırınca çığlık çığlığa bağırdı hep kucağımda biraz sakindi sancı gelmediğinde. Karnına masaj yapmak için yatırdım mecbur o ağlayıp çığlık attıkça ben ağladım. Hiç bişey fayda etmedi biraz çıkardı sadece. Sonra hıçkırık tutunca emzirmek için aldım. Memeyi nasıl tutacağını şaşırdı çocuk, biraz emzirdim üstüne mama takviyesi yaptım şimdi mışıl mışıl uyuyor.
Gazı yokmuö sanırım aç olduğu için ağlayıp durmuş kendimi dünyanın en kötü annesi gibi hissediyorum