Kızlar merhaba
Oğlum 7 aylık ilk doğduğundan beri beşikte yatıyodu ama küçük bı beşik değil yanları file bazen dönerek oraya kaçıyo bizde park yatak aldık ama tam uyutup koyuyorum yatağa ama uyumuyo yatmıyo dönüyo durmadan emekler pozisyonuna geliyo ve yüzünü yatağa gömüyo uyanıyo sonra ağlama krizlerine giriyo yatağı mı sevmedi yoksa atak mı yoksa diş mi anlayamıyor hiç dişi çıkmadı daha bişey de görünmüyo uyutamıyorum çocuğu kafayı yicem