nur7oo Bugün kalça ultrasonumuz vardi sınırda çıktı iki bez takacakmisim 3 hafta. Pişik olmaz inşallah bu sıcakta Başına gelen varmı geçiyor mu acaba bu durum geçmezse ortopedi ye sıra alacakmışz 😔