Esraaysa12 ben kullandim etrafımda emziren herkese de önerdim herkes çok memnun kaldı. Bebeğim 3 aylıkken sütüm bir günde kesildi birden. Eczaneye gittim bunu önerdi direk aldım kullanmaya başladım 2.gunde göğüslerim taş gibi olmaya başladı. 3 kavanoz falan bitirdim sanırım sonra bıraktım. Günde 3 kez yiyordum 1 tatlı kaşığı