Merhaba kızım 27 aylık. kakam geldi tuvalete yapacam diye uyandıgımız bir sabahtı. götürdüm cisini yaptı. sonra sürekli söyledikce götürdüm yapmadı. gitti ayrı yerlerde bir gün icinde 2kaka bir cis yaptı. ben bu egitime devam etmeli miyim? yoksa sabır mı gerek. ??? böyke orda burda kaka temizlemek midem ve pskolojim kaldırmıyor. kötü davranıyorum ister istemez.