Merhaba arkadaşlar sizin bilgilerinize çok ihtiyacım var, benim kızım 10 gün sonra 1 yaşına girecek inşallah, kilosu 7,200 boyu 68cm doktor kontrolünde kan değerleri normaldi Allaha şükür ama gören herkes çok zayıf diyor ki zayıf da ama ek gıda yemeyi sevmiyor sadece beni emmek istiyor formül mamalar da içmedi. Napılabilir bir bilginiz var mı nasıl kilo aldırabilirim