Selam arkadaslar. Bebegkm 2 ay 10 gunluk. Bir sure once kabiz olmustu. Ama cok sukur gecti. Simdi bir kac gundur her beslenmeden 15-20 dakika sonra alt gazini cikarirken kaka da yapiyor. Aslinda yapinca iyi oluyor rahatliyor. Ama merak ediyorum normali bu kadar kaka yapmasi? 6 kez falan yapilirmi ki ? Ishal mi oldu diye korkuyorum. Doktoruna da ulasamiyorum zaten.