alya_kus 35 gün oldu doğum yapalı birkaç gündur acıma vardı bugün birde baktım açılma var az bişey şimdi işi biraz kanamiss uç kısmı başına gelen varmı acaba böyle olunca çok korktum
mikkonunannesi- alya_kus dikişler i zorladıysam ağır kaldırınca oluyor. Doktor a göster canım. Zorlama sakın