prenseskus Ay 2 ay 20 günlük böyle dikiyor gözlerini Nasıl çırpıyo bazende sessiz sessiz izliyor kucağıma aldığım da bile tavanı izliyor normal mi ya
doruk14 prenseskus çok normal bence benımkıde kucagıma alırdım yuzume baksın dıye uğrasırsım boş boş duvarı ızlerdi suan 5 aylıgız gözü hep bende
birerkekbirkizannesii prenseskus kız benimki 4:30 aylık benimki hala tavana bakıp duruyor bir şeye daldığı zaman uzun süre ona bakıp duruyor internetten araştırdım otizm dedi oysaki alakası yok yani çocuk bir şeye dalıyor izliyor
happypoy prenseskus ayy oğlum aklıma geldi duygulandım şimdi 15 aylık asla omzumda uyumadı ya😂 sürekli tavanı izledi kafası hep yukarıdaydı ne yapsak aşağı bakmıyordu bir sorun olmadı bizde
dgltkn prenseskus benimde bebeğim 2 ay 15 günlük hep tavanı izliyor yada bir yere kitlenip saatlerce dalıyor normaldir heralde 😏