beyzaakyz sürekli uyarma da yapmak zararlı ilerde hem psikolojik olarak hemde kas kontrolünü sağlayabilmesi için iyi değil ek olarak sürekli fitilde verilmez ve gerekte yoktur özellikle sırf emen bebeklerde kabızlık olmaz ya da çok nadir olur. Yapacağınız şeyler ayakları sıcak tutmak bol bol karnına masaj, her besleme sonrası mutlaka mide gazını çıkartmak ki o gaz oldukça bağırsaklara inmesin, probiyotik damla kullanımı ve metsil gibi damlaların kullanımı içinde doktorunza danışabilirsiniz bunlarda rahatlatır ama bu böyle 3 4 ay sürecek korkutmak istemem ama çözmü bağırsakların tamamen gelişmesi ile oluyor bu da 3 ve 4. Ayları buluyor