1 ay 7 günlük kızım çok gaz sancısı var kakasını da zor yapıyor çok üzülüyorum fitil de verdik ama sürekli vermem alışkanlık yapmasın diye popo deliğini uyardıkca yapıyor ama tahriş oldu napmam lazım gaz masajı damlası deniyorum sıvı besleniyorum hep normal mi me zaman geçicek bu dönem çok zorlanıyorum