[silindi] ecosummm anladım çok ciddi değil şu anlık o zaman. Şeker asla vermeyin direkt ilişkisi var dehble
cemreninannesi_ Superisii üzülmeyin fark edip tedaviye başladığınız için mutlu olun bence.. yeğenim 10 yaşında dehb teşhisi kondu ilaç tedavisine başladılar ciddi oranda düzelme oldu derslerine daha konsantre oluyor
Superisii [silindi] bende hergün çikolata veriyorum ama bitter çikolata, beyni geliştiriyo diye veriyodum onuda mı keseyim bilemedimki kızımda tatlıya çok düşkündür
[silindi] Superisii bitter çikolatanın beyni geliştirdiğine dair bir çalışma bilmiyorum günde 1-2 kare yemek kalp damar sağlığına iyi geliyor onu biliyorum sadece 😊 ama şekerle dehb ilişkisi hakkında çalışmalar var