mucizem10 maalesef çare yok 2 yaş sendromu olan bebeklerde bu davranışlar çok normal, alabilirse eşin bir süre izin alsın o şekilde Çocuklara bakın yoksa aileden destek istemeniz lazım tek başınıza kolay değil üstesinden gelmek. 2 yaşında olana da bir şey diyemeyiz Çünkü 2 yas sendromu ergenlikle bir tutuluyor. Allah yardımcın olsun bebeklerin arası az olduğundan ekstra zor olur