Oğluşum 15 aylık doktorumuz 3 doz olarak söyledi. Bi çok post açılmış okuduğum kadarıyla 1 yaştan sonra tek doz olarak söylemiş çoğunun doktoru bizim 3 doz olacak dedi kafam karıştı şimdi herkese 1 yas sonrası tek doz derken bize neden 3 doz olarak söylendi acaba 1 yas sonrası aşı olanlar bilgi verebilirler mi♥️