petitonunannesii başka arkadaşınızin sınıfına gitmesi bence de iyi değil ne kadar yakın da olsan ne bilim insanlar aralarında konuşuyor diğer hocalarla. Birde okula başlamasına 4 ay var neredeyse bu o yaş aralığında bir çocuk için çok iyi bir zaman öğrenmesi için. Öğretme yönteminizi değiştirmeniz lazım bu ne şu renk ne bu hangi sayı demek ezberi öğretiyor sadece, biz şekilleri bir ya da iki yaşında ogretmistik ama hiç bu hangi renk diye öğretmedim işte sarı topu getirir misin ya da dışarda bir kapak görse aaa bak yuvarlak kapak buldum hep sohpet içerisinde öğrettik daha sonrasında öğrenince etkinlik kitaplarına geçtik birde sağlıksal durumlar olmuş o kadar zaman hangi çocuk hastanede yatsa bence öyle olurdu, çevresel uyarıcıları az gibi doğa en iyi öğrenme alanı aktivite masaları kitaplar hikaye, evet onlar da önemli ama dışarısı çocuğun algısı için en önemli yer, günde iki üç kere dışarı çıkarın her şey hakkında sohpet edin, dikkat süresi çok artar ama bu amaçsız parka götürüp sallamak olmasın parktakilerle sohpet edin o da sizi izler açılır, dışarıda şimdi bir sürü açılan çiçekler var işte ay ne güzel pembe gül diyin hadi koklayalim diyin …vb.