Gul-42 Bzimde Aralık’ta 4 olacak.Ama dediğim gibi konuşma da akıcı ve aktif değil cümle kuruyor kurmasına ama bağlaç felan yok cümlelerde ama çünkü gibi cümleler kurmuyor bunları kurmadigi için neden nasıl sorularına da cevap vermiyor.Renk şekil felan biliyor mu .Sadece 10 A kadar saymayı biliyor o da bazılarını atlıyor ,8 gibi .Kavramları o kadar bilmiyor off ne yapacağım inanın çok gerginim