Busramnida Kullanıpta memnun kaldığınız şampuan öneriniz var mıdır? Köpük şampuan da olabilir kullanışlı diyorlar sizin tercihiniz ne oldu şampuan konusunda ☺️
mantiklianne Busramnida mustela kullandım 2 kızıma da sonra çok görüp siveno denedim vücudunda kızarıklıklar oldu dr a götürdüm mustelanın anatomik ciltler için olan şampuanını önerdi puan onu kullanıyorum öneririm size de
syldz61 İncia köpük ve jel gayet güzel temiz içerikli. Agarta da güzel onu da kullanıyorum ben memnunum.
birerkekbirkizannesii Busramnida Mustela kullandım hala da kullanıyorum kızım 4:30 aylık en az bir ay daha bizi götürür hala bitmedi evet biraz meblağ olarak yüksek ama bayağı da kullanışlı yani
HaLe31 Busramnida Weleda kullanıyoruz biz memnunuz genel olarak, Rossmannın babydream var ama pembe olanı doğal içerik onu da tavsiye ederim
Hilalssszm Busramnida ecowell. 16 aylık ve hala onu kullanıyoruz doktor önerisi ile. Geçen bir eczacı bayan şampuanları puanlıyordu içerik açısından ecowele 10/10 verdi. Kokusu da bir harika losyonuyla kullanıyorum