Guzelgunler00 Merhaha sevgili annelerim çocuğum 2 yaşına gireli 2 hafta oldu bezi biraktirmak istiyorum ama gece kalkip devamlı sut iciyor bu engel olur mu birde dr gece den sabaha altinin kuru kakmasi lazim dedi biz 2 3 be değiştiriyoruz dolu dolu
uuuuuuu Guzelgunler00 süt içiyorsa önce sütü biraktirin sonra beze başlayın yoksa her sabah cisli uyanır
gzmdasss Guzelgunler00 aynı aydayız bende bıraktırmak istiyorum hatta şuan öğle uykusunda uyanınca artık bez bağlamıcam. Çünkü tuvalete ara ara gitmek istiyor kaka tuvalet deyip gidiyoruz 3 defa kakasını tuvalete yaptı sifonu çekip baybay yaptık 1 2 kez çişinide yaptı bende artık başlamak istiyorum ama nasıl yol izleyeceğim bir fikrim yok
Bezelyeannesi Guzelgunler00 önce sütü bıraktırman gerekiyor alternatif sunabilirsin artık gece süt yok onun yerine soluğunu verebilirim şu içmek istermisin diye ilk üç gün kabus gibi bir gece geçirirsiniz ama sonrasında oda anlar artık vermeyeceğinizi bir iki kalkar şu ister ondan da sıkılır bir vakit sonra bırakır
Guzelgunler00 uuuuuuu biraktiramitorum feryat figan bagiriyor nama dan süte zor geçtim ama cok teşekkür ederim fikriniz icin
Guzelgunler00 forumgurmesi neden kalkıyorsun diye sormadım. Alışkanlık olmuştur. Bıraktırmak bende istiyorum yoksa
uuuuuuu Guzelgunler00 sütü suyla karıştırıp az verin biberonun tamamı dolu olmasın yavas yavaş azaltırsaniz bırakmasi kolay olur
Guzelgunler00 gzmdasss benimkide suan ogle uykusunda uyaninca bende cikaricam alistirma kilodu aldım denicem olmadi ara yaparim gene baslarim sonra insallah atlatiriz su süreci hayirlisi ile