Anneler ya memede az bir şey uyuyordu şimdi onunda bıraktı . Delirmeme ramak kaldı. Uykuya dalamıyor saatlerce gece gündüz beşik sallıyorum bittim tükendim niye böyle ya . Karnı tok , hem emiyor bazen süt sağıp veriyorum . Günde 6-7 çişli bez alıyorum. Altı temiz . Gaz için sab simplex kullanıyoruz . Gazı da şükür çıkarıyor ama niye uykuya dalamıyor. Bağır çağır kavga kıyamet uyutmaya çalışıyorum niye böyle olabilir ?