Sürekli ilgi istiyo, beni seviyor musun diyor hep, oyalanmıypr beni arkadaşı bilmiş, parkta dahi hep benden bişiler istiyo oynamadan eve dönüyoruz, her zamanki gibi zorla yediriyorum ayriyeten,herkese hemen bağlanıyo beni evinize götürün diyor biliyorum canı çok sıkılıyor, anne arkadaş beni sevmedi diyor, istiyor ki çocuklar kendisiyle oynasın bu normal fakat yapışık olduk hiç beni salmıy🥵, ona da üzülüyorum evde canı sıkılıyor nereye götüreceğim hakkında da fikrim yok, 3 yaş olmak üzere