aygam bende fitil vermeden kaka yapmıyordu doktorum bebeğin doyduğundan emin ol demişti ama emindim doyuyordu ilk 3 ay sürekli kabızlık yaşadım fitil veriyordum 2 gün boyunca yapmayınca doktorum çok da vermemi önermedi çünkü fitile alışırsa bu sefer kakasını kendi başına yapamayacağını alışırsa daha kötü olacağını söylemişti ama çocuğum sonradan düzeldi