Merhaba kızlar dün ilk defa ikizlerimin bezini çıkarttım parkta birazda olsa alışsınlar diye daha önce ikizlerimden bitanesi bi kaç kez tuvalete oturdu bezini kendisi çıkarıyordu ama çiş yapmadı hiç kendi evimize geçtik bi kaç kez yine oturdum yapmadı yine biraz alışması gerek tabi bende parkta bezlerini çıkarttım parkta yaptılar tuvaletlerini çişini falan bahçem olsa bahçeme koycam o şekilde ama alışırlarmı sizce hergün yapsam bunu güneşte havalar ısınıyor zaten dünde hava iyiydi baya siz nasıl alıştırdınız çocuklarınızı tuvalete ikizlerim 2
Ay sonra 3 yaşını dolduruyorlar