Botan Bebeğim 4 günlük sütüm baya arttı ama bu sefer de beni rahatsız ediyo memede birikiyor bebek iyice emdikten sonra biraz rahatlıyo ve çok tazyikli sizce sağsam daha kötü mü olur akışına bırakıp bebeğin içmesini mi beklemeliyim ?
hepyerdeyizz Botan bı hafta on günlükken olur merak etme sonra emmecegi saatlerde sızlama yapar sadece ama aşırı bı şişkinlik olmaz
esmagzl Botan bu dönem süt fazla ve yağlı yani daha doyurucu ben bu dönemde sağdığım sütleri yazın gezerken emziremediğim yerlerde biberonla verdim ve çok rahat ettim kesinlikle tavsiye ederim eğer sütün fazla ve tazyikli ise bunu değerlendir
syldz61 Aşırı olmamakla beraber günde birkaç kez sağabilirsiniz 2-3 kez gibi ,dolapta da birikim yaparsınız böylelikle.