Ay çok pahalıymış gerçekten yorumları okudum da bence değmez bu kadar vermeye evde hazırlanandan farkı ne 🤭 akşam yemeğini dışarıda yemeyi tercih ederim açıkçası
Kahvaltı için de hazırlarım çeşit çeşit gideriz orman havası ya da deniz havası fark etmez mis gibi olur
Havalar da ısındı her hafta çıkıyoruz bazen daha sık iki üç saat bile olsa çok iyi geliyor açık hava