Üst üste çok post açtım iyi ki varsınız 😂başka kime sorucaz yoksa hanımlar ben anneme ve kayinvalidemin adına fidan bağışlamak istiyorum ilk defa yapacağım için bilmiyorum,tema nin kendisi yapıyor ama güvenilir mi acaba gerçekten yapıyliyor mu yani bilginiz varsa bana yardımcı olursanız sevinirim 😊