Kakasında kırmızı kırmızı şeyler var kan gibide bebek salçacı gibide ben bunu nasıl ayırtedebilirim zaten geçmeyen 3 aydır ishalimiz var bugünde böyle bir şey gördüm nasıl anlayacağım ki doktorumuza atsam anlae mı fotoğraftan ayırt edebilir mi ki ya da kan varsa bir sonraki kakalarındada görürmüyüm bir defalıkta gelmiş olabilir mi