1.5 yıldır aktif olarak kullanıyorum hiçbir sorunu çizik kırığı yoktur.sıfırdan farksızdır.Kullanımı çok rahat çok konforlu bebeğim içinde saatlerce uyuyabiliyor.katlanmış hali çok küçük her bagaja rahatlıkla sığar .Çift yönlü olarak kullanımı mevcuttur ister bebeğinizi görerek kullanabilirsiniz isterseniz bebeğiniz çevreyi görebilir.puset takma aparatı mevcuttur.Yağmurluk hiç kullanılmamıştır ve diğer parçaları da gönderilecektir.