Bebeğim 3aylık kabız. Ve bugün hemşire kilo almamış pek dedi Anne sütü alıyor geceleri mama veriyorum 1defa. Doktor. Mamayı kes dedi pirin unu sıvı şekilde bir yemek kaşığı yap ver dedi her gece kilo yapar. Kabızlıkta yapmaz dedi. Sizce pirinç unu iyimidir ya kararsız kaldım