dayes mariam2 bazı fotoğraflarda hafif silik var gibi. Neden testi böyle söküyorsunuz kasetten, bilmediğim için merak ettim
mariam2 dayes ahsala Nacafa @" mariam2 Divayorgunxx Civcivim12 yildizkaradag cennetkusum16 myferimah cennetkusum16 muge_anlii mariam2 kızlar galiba hamileyim evet negatif dersiniz ama önce anlatayım dürüm 16 gün önce regl biti Çarşamba 0.45 çiki şimdi 2.30 negatif sayılıyor evet ama ben nezman kan versem hep sifilarda
Nacafa Üst üste test alıp yapmak ve emin olabilmek için testi parçalara ayırmak yerine bir çılgınlık yapıp kan mı verseniz acaba😅