tbmmt merhaba.size uyutularak ilk defa duydum diye yazdım ama dün doktor bize de aynı şeyi söyledi.numaralar en doğru uyutularak ölçülürmüş.daha önceki doktor 3-3,5ölçmüştü.Numaranız bu yaş gurubunda olması gerektiği gibi.büyük olsaydı gözlükle düzelme olurdu burda ameliyat mantıklı dedi.ameliyat olacak gibi hazırlanırız numara küçük çıkarsa devam ederiz büyük çıkarsa ameliyat iptal gözlükle devam dedi.oğlum şuan 16 aylık.biraz daha bekleyelim zannetmiyorum ama belki düzelir dedi.Ne yapacağımızı şaşırdık.kayma derecemiz 25 çok yüksek değil belki toparlar diye bir kaç ay daha gözlemlerim sanki