beril166 Kızlar merhaba, Bebeğinize burun aspiratörü olarak hangi markayı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz 🌸
beybitolat beril166 wee baby. Her sabah ve hergün duşundan sonra mutlaka çekiyorum ve memnunum. Nazik şekilde uygulamaya çalışıyorum.
araskusum beril166 babay vac aldım ama pratik değil ve bebekler için pek uygun gelmedi anca 3-4 yaşında kullanırım sanırım, wee baby aldım ondan gayet memnunum