Ahsensmom_ Saçlarım acayip dökülüyor kızıma üzülürken ben onu geçtim 🥹 doktora gideyim mi yoksa normal mi ne yapmak lazım
Zzeynepasell Ahsensmom_ Kan değerleriniz düşmüş olabilir benim de çok şiddetli dökülüyordu ben normal sanıyordum doktora gittim değerlerin yerde dedi B12 iğnesine başladık düzeldi
dayes Ahsensmom_ kan tahlili yaptırın duruma göre takviye alabilirsiniz, ek olarak karanfil suyu kesiyor biraz ama tamamen bitirmiyor
ByAslan Ahsensmom_ normal bir durum 4 aylıktı bebeğim aşırı döküldü yani saçım kalmışsak dedim en son öyle korkmuştum 2 ay kadr sürdü şimdi hiç dökülme yok genelde annelerde oluyor öyle duyuyorum
merveipkknn Bi kac ay dokulup duruyor sonra yeni saclar cikiyor korkmayin cok normal ama kan degerlerinize baktirip eksiklik varsa vitamin kullanmayi ihmal etmeyin. Bebegim 4 aylikken baslayip 6. Ayinda bitti benimki
KendiEvimdeDeplasmandayim Ahsensmom_ hamilelikte olan bi hormon 3.ay civarı anneden ve bebekten çekilmeye başlıyo. Bu da saç dökülmesine sebep oluyo ikinizde de. 6. Ay civarı dökülme bitip yeniler çıkmaya başlıyo. Bizde 4aylığız aynı durumdayız ev süpürmekten gına geldi 😂
zehrababy Ahsensmom_ benimde öyleydi emziren annelerin kullandığı takviyeler oluyor ona başladım birde şampuanımı değiştirdim şimdi dökülmüyor ve saçım gürleşti.