yenidogan bebegimin her bez degisiminde altini ilik suda yikamam gerekiyor ancak lavaboda kafasini tutamadigi icin hem kafasina hem vucuduna destek yapip hem de yikamak asiri zor oluyor kalca cikigina da sebep olmak istemiyorum ya da elimden kayar diye cok korkuyorum, bazen de omuzlarinin ordan tutayin derken kaydiriyor kendini boynuna denk geliyor kolum
pratik bir yol bilen var mi? bazi videolar izledim ancak izledigim videolarda bebekler hep biraz buyuk buyuyunce daha rahat tutuluyo sanirim bende oyle durmuyo :(