mutlukoala Kızlar kalın gür boyalı saçlarım var. Keratinsiz gezemiyorum. Ama fiyatlar uçmuş. Diyorum ya kendim alıp tanıdık kuaförüme yaptırayım ya da evde yapayım? Kuaförler hangi keratini kullanıyor genelde?
filtrekahvemm mutlukoala bir kaç sefer ben evde yaptım daha uyguna geldi ama yaparken çok kötü kokuyor baya oda duman oluypr bebeğiniz var mı bilmiyorum o uyurken yapın yada başka yere gittiğinde ben bir kaç sefer balkonda yaptım ona rağmen çok kötü kokuyordu
Kitsu Yıllardır evde kendim yaparım. Kuaförde yaptırmak kadar gereksiz bir şey yok çünkü ucuz ilaç kullanıyorlar. Marka naturelab orta seviye güzeldir
mutlukoala filtrekahvemm yaa evet var o zaman arkadaşımda falan yapayım ya da kuaföre gideyim malzememle preslesin saçı sadece
Yusaydef senbibaksana1 sürüp kurutup düzleştiriyprum 2 yada 3 gün boyunca da düzleştiriyorum oldu da bitti maşallah 😂
Kitsu mutlukoala davines.. biraz pahalı ama şampuanı saç kremi maskesi keratini saç yağı hepsi çok iyi.. evde setim var açıp kullanmaya kıyamıyorum bayatlayip gidecek 😂 Saçım eskiden platindi. Bir dönem Afrika örgülüydu hepsinde davines kurtardı saçımı. Çok pahalı diye naturelab a geçtim
mutlukoala Kitsu ha anladım o çok iyi ve naturelab ona göre ortaysa naturelab da oldukça iyidir o zaman
Kitsu mutlukoala normalde keratin kötü bir kokusu var ama Naturalapta yok. Bir de tek seferlik düşünmeyin ben belime kadar saçı 2 ayda bir yaparak bir senede zor bitirdim bol bol sürerek. Eliniz bir alissa rutin bakım gibi yaparsınız. Diplere gelmezse zararı da olmaz emziriyorsaniz
Kitsu hermione_granger keratin ısıyla aktiflesir normal keratini de 3 gün duzlestirmekn daha iyi oluyor. Kuaförler Amerikan botoksu diyerek tek seferde kurtuluyor 3 gün gel dememek için
senbibaksana1 Kitsu naturelab trendyolda keratin maskesi diyor o urunu mu kullaniyorsunuz bide islakken mi duzlestirici vuruyoruz yoksa kendi kendine kuruyo oyle mi duzlestiriyoruz hic bilgim yok acikla6abilir misiniz
Kitsu senbibaksana1 Bendeki bu Saçımı yıkıyorum birazcık kurutuyorum. İlaci bi kaba koyup yarından az su ekliyorum mesela 20 ml ilaç 10ml su. Karıştırıp sürüyorum önce fon makinesiyle tarayarak kurutuyorum sonra düzleştirici ile üstünden geçiyorum. Bu kadar