teachermom5 demir ilacını dokuzuncu ayda kan tahlili verilene kadar kullanıyoruz. Zaten doktor formülü söylemiştir kilosu x 1 yada kilo x 2 veriyolar genelde. Ona göre hesaplayarak verirsin. D vitamini de 1 yaşa kadar kesintisiz 3 damla, bir yaştan sonra kış dönemlerinde veriliyo diye hatırlıyorum.