esma1012 Kızlar benim 7 aylık bebeğim var ve 2 seferdir regl oluyorum ama bu ay geciktim olmadım. Spiralim de var neden olmuyorumdur korunuyoruz da bilemedim bi küçük korku oluştu gebelikle ilgili spiralden dolayı olmuş olabilir mi ?